Cinderbloom

2011-04-02
19:33:52

Spela spel!


Sitter fortfarande bara och spelar spel, Sims 2 är inte klart ännu så jag måste vänta på det. Det tar nog ett tag... Sims är nog det enda spel som jag har spelat så mycket som jag har, eller nej, Ragnarök är det spel som jag har spelat mest. Det började jag spela när jag var ungefär 10 och spelade tills jag var kanske 14, och jag spelade det konstant. Hemska bråk jag och min bror hade om datorn då han också spelade samma spel lika mycket.
Sen spelar jag WoW ibland, när Neo tvingar mig.. xD Han brukar bjuda på en månad speltid till mig, jag tror han gör det för att han spelar så mycket själv så vill han att jag också ska ha något att göra + att han slipper allt gnäll.
Annars så tycker jag faktiskt inte så himla mycket om spel, de flesta spel jag spelar är tråkiga och jag förstår ingenting. Jag har aldrig varit bra på spel, men de spel jag klarar av att spela älskar jag! ;D Som just Sims!
Jävlar vilket inlägg det blev om spel nu...

Gårdagen var hyfsat rolig! Spelade utslagspoker, snackade, sjöng... Min dator laggar, spotify funkar inte och helt plötsligt loggades jag ut ur msn... ;S Läskigt!
Nu funkar det igen :D
Igår var det ju också den 1:a April, det drogs ju då några skämt på festen. Själv så lurade jag Neos barndomskompis att jag var gravid, han log brett och sträckte fram handen till Neo och sa "Grattis!". Fast han visste inte att jag var 15 då, hehu!

Kommentarer:
#1: m

Äsch då, man ska inte spela datorspel, sällskapsspel ftw! vi borde ju fixa en spelkväll nån gång! :D

2011-04-02 @ 20:39:38
#2: Cinderbloom

jo, det borde vi! :D Sällskapsspel är ju kul, också ;D

2011-04-03 @ 09:17:31
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: