Cinderbloom

2011-04-07
08:33:09

Skola ;D
Sitter i skolan på min första lektion, läraren sa att vi skulle läsa nyheter på någon engelsk sida... Kanske ska man titta det snart?

Igår var jag och Mia och spelade biljard med Neo och hans bror, det var rätt så roligt fast jag och Mia var inte lika bra som de... Efteråt for vi hem till Neo och tittade film, Martyrs eller något liknande hette den, och den var hemskt dålig. Men roligt var det i alla fall att umgås med folk.

Idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra, kanske ska jag bara hem efter skolan med bussen och spela The Sims, är typ helt inne i det nu. Det finns ju så mycket nya grejer att testa på! :D
Fast mitt horoskop sa att om jag vill knyta nya relationer eller komma någon närmare så skulle jag passa på, så kanske man ska hänga med någon kompis istället? Får se...

Nu sitter jag helt plötsligt helt ensam i klassrummet med läraren, förstår inte riktigt vad som pågår...
På morgonen hittade jag föresten ett par gamla boots i hallen, det är tydligen min mormors, jag tyckte de var rätt så snygga så jag tog dem, hihihihi.... :D

 

Mormors stövlar liknar typ dom här... Lite fulare kanske :D


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: