Cinderbloom

2011-04-14
17:45:20

Sitter o chillar!! ;D
Sitter hemma hos Neo, med hans brorsa och en av hans kompisar, spelar poker och dricker lite öl! Har ju fått påsklov idag så det känns så jäkla skönt! Vi satt tidigare ute på bron i solen och tog våra första, fyfan vad härligt!

Idag hade vi den där teatern i skolan, det gick jättebra men fyfan vad nervös jag var före, just före det var min tur att göra något i teatern, kändes som om jag skulle spy helt seriöst. Men bra gick det, och jag är fan stolt om jag får säga det själv!

Idag fyller ju föresten min älsling Neo år, vågar jag säga hur gammal? Näe... :) Vi sitter väl och firar honom nu, fast han har förlorat direkt på poker hela tiden nu... Jag har faktiskt legat ganska bra till! Värsta coola bruden som kan spela poker, heheee!! ;D

 

Imorgon ska det i alla fall bli fest här, får se hur det slutar.

Ska ta på mig min traditionella skjorttunika och tights, yeaaha!! ;)


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: