Cinderbloom

2011-04-13
20:22:22

Party Larty
Ett inlägg till måste jag väl bjuda på! :D

Är ledig på Fredag så mitt påsklov börjar imorgon, skönt! Ska spendera helgen hemma hos Neo och fira hand födelsedag som är imorgon. Blir väl fest på Fredag skulle jag tro, kanske träffar man på några nya roliga människor?

 

Egentligen så är jag faktiskt inte så värst festsugen, har inte varit det på ett långt tag. Tror det antingen är för att man alltid dricker med samma folk eller för att jag helt enkelt har tröttnat på det?

Men nästa helg ska vi i alla fall åka iväg till en stuga mitt ute i skogen med nära vänner och festa, sådant taggar jag på! :D Det var ganska länge sen vi var där sist, då var Neo också med tror jag. Lika roligt har man i alla fall alltid där, det är ju bra.

 

Usch nu blev jag hemskt trött....


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: