Cinderbloom

2011-04-07
12:10:00

Jag bara måste...!!
Jag bara måste uppdatera något intressant nu, min klasskompis sa att jag skulle uppdatera min blogg... Men jag har egentligen inget intressant att skriva om.

På bilden håller jag på att gör en tavla, en tjej som hänger upp och ner i ett snöre från taket och ska ta en krona från golvet, taket är egentligen en portal och dethär rummet ligger på botten av helvetes lava, eller något sådant.
Det var en dröm jag hade en gång, jag var tvungen att rädda hela världen ifrån massa onda grejer, och den enda som kunde rädda oss var kungen, men han hade förlorat sin krona och därmed all sin kraft, så det var mitt jobb att skaffa kronan tillbaka till honom.
Det var en ganska spännande dröm.

Drömmar är ändå ganska konstiga, ibland drömmer man helt sjukt knäppa grejer som man inte förstår ett skit av, men det är hjärnans sätt att bearbeta saker som händer, har jag hört.
Drömmar är härliga, man får vara vad som helst när man sover, ena natten kan man vara jagad av hela världen, hoppa undan från skott och explosioner och andra natten kanske man drömmer att man har fått barn.
Oooo, jag vill drömma mig bort!


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: