Cinderbloom

2011-04-23
15:45:08

Hey you sexy sunny day! ;)



Åter igen en väldigt varm och härlig solig dag! Sitter här hemma hos Neo och väntar på att maten ska bli klar, köttfärssås och spaghetti! Senare tänkte vi sätta oss ute och dricka en kall öl, sweet.

Nu har jag ju inte skrivit på ett tag här på bloggen, anledningen är att jag har varit med Mia hela onsdagen och torsdagen och vi har varit lite var som helst. Festat med en massa olika typer osv, men fan det har varit två väldigt roliga dagar! Lite skäms man ju när det har gått till överdrift och plus att jag däckade hos en kille jag knappt känner osv... Sov bort hela dagen igår också för jag har knappt sovit i torsdags, i alla fall inte mer än fyra timmar. Men, kul var det!

Glad påsk på er alla föresten!


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: