Cinderbloom

2011-04-15
16:40:10

Heeeej! :D
Sitter och chillar hemma hos Neo med hans brorsa och en kompis, lyssnar på musik och dricker de första ölen för denna kväll. Får se var kvällen slutar, ifall vi är här eller var vi hamnar.

Dagen började förjävligt, vaknade av de jävligt irriterande hundarna. Sen blev jag stressad över att det ser så skitigt ut här så jag börja torka damm osv, sen när jag skulle skura så råkade jag välta skurhinken och allt vatten rann ut över golvet. Börja aslipa och torka upp allting med papper, kändes helt förjävligt. Sen råkade jag välta den en gång till på toaletten och då fick jag nog så nu är det oskurat, orkar inte bry mig.

Idag ska vi fira Neo! Och snart kommer Mia också, sen kommer det två andra kompisar, sen får vi se... :D

Partteeyh! ;D


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: