Cinderbloom

2011-04-11
08:37:44

God Morgon 11:e April 2011!
Sitter hos Monica och chillar, vi ska ut om ett tag och åka bil eller något, vet inte..
Börjar inte skolan föränn vid halv elva tiden, det är idag dom andra i klassen skulle på studiebesök till det där flyktningshemmet. Och eftersom jag inte fick någon skjuts till skolan idag för mamma och pappa började jobba klockan sju så var jag tvungen att ta buseen.. duuuh... xD

Idag ska jag spela min gitarrlåt till min gitarrlärare, får se vad han tycker. Spelade den igår för Neo, vet inte om han diggade den. Jag sjunger faktiskt inte så bra så jag förstår ifall man kanske inte blir så himla imponerad.. xD


 

Den här bilden är från förra sommaren, jag och Monica sov i tältet, haha... xD


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: