Cinderbloom

2011-04-27
20:17:56

Bild!

 

Målade denna bild idag i skolan, det var typ min första måning som jag gjort sådär ordentligt, så den blev kanske inte sådär jättebra. Men själva insperationen till bilden är bra, det var en dröm som jag hade, kan väl skriva den lite "berättelse-aktigt" hit... :)

 

Jag bodde någonstans ute i ett hus och på något sätt höll jorden på att gå under, den var fylld med otäcka varelser och jag fick i uppgift att rädda världen.
Kungen hade förlorat sin makt och han var den enda som kunde stoppa jorden från att gå under, men makten var förlorad utan hans krona såg låg i ett rum i botten av helvetet.
Jag for till helvetet och hoppade ner, det brann överallt, jag föll igenom en portal och hängde i ett rep inne i rummet, portalen var taket.
Jag såg kronan i hörnet och jag räckte mig efter den...

 

Sen vaknade jag! Drömmen var ju mycket längre och mer komplicerad men det där är allt jag minns just nu, jag tror jag skrev något om den hit tidigare... :question:

 

Har upptäckt hur roligt det är att redigera bilder som man lägger upp, därför bjuder jag på en till bild som jag nyss redigerat! :D

 

 

En bild på min kära (skitjobbiga..) katt Kisse! :love:

 

Idag har jag annars inte gjort så mycket, det har varit härligt väder i alla fall och jag satt ute i 45 minuter efter skolan och njöt, mest satt jag och snackade skit om Neo i mitt huvud för det var honom jag väntade på i 45 minuter :mad:, men ändå. ;)


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: