Cinderbloom

2011-04-23
17:17:28

Bättre feeling
Drack just första ölen ute i solen och snackade ett tag med Mia i telefon om förrgår osv, usch, nu skäms man bara mer.. haha xD Men om denna veckas firande orkar jag tyvär inte snacka om mer, det är bortglömt!

Neo sitter och spelar, vilket är en aning irriterande eftersom han sitter och skriker med sina kompisar i ventrilo, som är ett sorts skype där man pratar med varandra samtidigt som man spelar, och det är ju skitkul att lyssna på "Faan vadfan gör den där killen? Heala honom då! Jävla skit boss!". Ni förstår... Men jag har nog vant mig vid det för just nu så bryr jag mig inte ett skit, skrik på! :D

Fick faktiskt själv också lust att börja spela WOW igen, men tyvär så har jag ju inte råd att slösa pengar på sådant, och jag ids inte heller fråga Neo för han betalar redan så mycket. Sånt är livet när man är ung :D Jag fick alla mina pengar för denna månad på Onsdag, och några timmar senare på Onsdag så var alla pengar redan slut, jag är bra på det där med att slösa pengar va? Hehe!
Men det var ändå värt det, pengar kommer och snabbt ska dom bort!


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: