Cinderbloom

2011-04-13
20:16:59

Ajjabajjaaaa!!!
Jag börjar bli som en riktig storbloggare, dålig på att uppdatera sin blogg! :D

Anyhooo.... Sitter i rummet, lyssnar på en chill låt, dricker lite te och värmer mig i värmeljusens sken... Är jävligt kallt i mitt rum av någon anledning nu för tiden, eller så är det bara jag som fryser mer. Sov igår också med strumpor, långbyxor och en långärmad tröja.

Idag har det varit en ganska hektisk men ändå lugn dag i skolan. Vi har tränat mest till teatern vi ska ha imorgon, är så himla nervös.... Men nog tror jag att det går bra, så länge jag kopplar bort min nervositet genom att bara lägga undan hjärnan ett tag och bara göra.
Ska även lämna in pappret vart det står vilka kursen jag har valt imorgon, har ingen aning om jag har ens skrivit rätt på lappen.
Ska sen gå till Neo med alla mina väskor, huh huh... xD Lite skit får man tåla!

Tror att jag ska gå och lägga mig tidigt idag, har varit så jäkla trött de senaste dagarna. Spenderat för mycket tid framför datorn med sims tror jag... Skulle nästan kunna gå och sova nu, känner mig helt vimsig!



Haha, stackars henne...

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: