Cinderbloom

2014-04-24
15:52:37

Helt seriöst
Varför är en kvinna en slampa om hon har legat med fler än 5 killar? Helt sjukt att folk fortfarande har någon sorts gräns för vad som är slampa eller inte, och över huvudtaget ställer sådana krav på kvinnor. Det som stöttar är i alla fall att min vän som sa att tjejer är slampor efter 5 olika killar också sa att detsamma gäller för killar. Men ändå? Tänk om jag bestämmer mig för att jag vill vara singel dessa tre år då jag studerar till sjuksköterska för att kunna lägga ner all min tid på studierna, för att jag vet att jag inte skulle kunna klara av det annars. Ska jag då gå i celibat för att jag inte vill ha en pojkvän och jag inte vill vara en slampa? Jag vill ju ändå ha sex under dessa tre år, hur går det då till?
 
Nej, nu avrättar vi gamla värderingar för att det helt enkelt inte fungerar. Vill man inte spendera hela sitt liv på en och samma person, eller ett fåtal personer, så kommer man antagligen ha sex med fler olika personer. Vem fan bryr sig?
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: