Cinderbloom

2013-09-26
13:36:55

Vaknat
 
Hade tänkt fara och jaga jobb idag men både morsan o farsan jobbar och har bägge bilarna så jag tar väl en vilodag idag istället. Märkte igår när jag tittade min mail att jag fått lön! :D Trodde inte att jag hade lön kvar att få, men detta var det sista nu. Yey. Nu är det bara att supa upp skiten. Tänkte att det var bra timing att börja ha slut med pengar just när man blivit singel och vill festa, nu får jag det.
 
Det har börjat bli så jäkla kallt ute nu för tiden. Man kan inte ens sitta ute och njuta av en cigarett utan att hålla på och darra sönder. Ska nog ändå tvinga ut mig på en promenad här på ett tag. Sen blir det bastu.
 
Pappa kom hem nu under lunchen och sa att han hade köpt en massa TV-kanaler, jippie! Väldigt passande en dag som denna.
 
Ska försöka få in mina bilder från min kamera till datorn också idag. Skulle ju vara kul att ha lite bilder att lägga upp :D

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: