Cinderbloom

2013-03-13
20:43:00

En onsdagskväll
Har varit hemma en sväng efter skolan idag. Där hjälpte pappa mig med finskauppgiften som jag ska redovisa på fredag. Tror inte att han skulle ha orkat hjälpa mig egentligen, men när jag nämnde att jag fick G- på språket i mitt senaste finskaprov så blev han taggad. När det var klart tränade jag 45 min och hoppade in i bastun med katten. Slängde på lite hårinpackning och bara njöt.
 
Nu sitter jag igen hemma hos Kenny och vi funderar på vad vi ska hitta på. Vi har tittat på den nya påven på aftonbladets live tv. Känns lite konstigt att de som var de fem favoriterna typ alla var emot abort och skyllde pedofili på homosexualitet. Nå, vissa länder/städer/kulturer vill väl hålla i sina traditioner med ledare som borde ha utrotats för länge sen.
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: