Cinderbloom

2013-01-24
21:27:41

Äventyr på stan
Har varit med mamma först till Ikea, där var vi och tittade på deras nya tv och tvbord. Jävligt snyggt ändå, men det funkar bara för deras tv. :) Vi fick en goodiebag och lite fika, mys.
 
Sen har jag varit och tittat när min syster hade en modevisning på en affär för sportkläder. Där köpte jag detta!
 
En grön sport BH. Vettefan varför jag fastnade för just grön, men den tog jag! :D
 
Ett linne jag kan ha när jag tränar. Jag tänkte att det säkert blir roligare att träna om man har snygga kläder, får väl hoppas på att det är någonting. :D
 
En mascara för bara 50 spänn, king. Sen har jag en test-variant av denna också, haha.
 
Trosor! Jag har ju tydligen slängt alla mina trosor på stan eller någonting. Fattar inte hur de kan försvinna. Eller så har jag bara varit väldigt dålig på att tvätta kläder...
 
Solbrillor! Mina snygga svarta hade gått sönder märkte jag idag. Bra att ha. ;)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: