Cinderbloom

2013-02-14
18:49:41

Mys
Sitter framför tv:n och myser med Kenny. Eller ja, han surfar efter någon bra laptop som han tänkt köpa. Märker ni föresten hur stor min näsa ser ut på bilden? :D haha.
 
Har varit ruggigt trött idag, säkert för att man inte har sovit så mycket nu på ett par dagar när vi har varit på turne, och för att jag vaknade ett antal gånger under natten eftersom Kenny satt och spelade. Jag brukar alltid ha dörren från sovrummet öppet även fast Kenny spelar om jag sover ensam så att det kommer in lite ljus och så man kan höra lite ljud (är överdrivet rädd för spöken & skit) så då hör jag alltid när han pratar med sina spelkompisar och vaknar till då & då. Men, hellre det än att ligga och vara skiträdd, fast å andra sidan tror jag att jag ändå skulle somna på fem minuter.
 
Nå, ha en bra alla hjärtans dag allihopa! Sprid kärlek och glädje till världen, och orkar ni inte det idag så gör det en annan dag. Kram!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: