Cinderbloom

2013-04-12
13:36:55

Home sweet home
Sitter hemma och funderar på vad jag ska hitta på under helgen, då jag ska vara hemma hela helgen. Topp på listan är att spela massvis med spel. Sen måste jag ta och göra lite skoluppgifter också. Lååångt, låångt ner är att städa och fixa i mitt rum. Fast jag misstänker att jag här någon stund kommer att drabbas av en plötsligt enorm känsla av rastlöshet och energi, så då får jag väl passa på att fixa rummet då.
 
Har föresten gått med i en sida som heter buzzador, klicka på länken för att läsa mer. Där kan man få hem gratisprodukter som man testar och sedan skriver vad man tycker om. Nu hoppas jag att jag kommer få hem massvis med roliga produkter så att jag får mycket att skriva om. :)
 
Har ni fortfarande såhär mycket snö? Dock är detta på bakgården där solen inte lyser. :)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: