Cinderbloom

2012-09-03
20:50:44

Verkligheten
Nu är det tillbaka till verkligheten. Har haft en skön, lång helg. Fattar inte hur jag kan känna mig så jävla skoltrött bara efter två veckor skola. Allting känns helt piss. Typiskt att denna enorma skoltrötthet slår till just sista året, fast kanske tanken på att det nu är sista spurten blir det som får mig att orka igenom det. Så jäkla jobbigt är det väl inte, men när allt annat i livet är lite hit & dit så blir väl hela skolgrejen bara som en tyngd.
 
Nå, inte länge kvar mer. 9 månader eller något sådant. Om ungefär fyra veckor drar jag till Spanjen också, till Barcelona. Ska bli spännande, fast jag tror att jag mest bara kommer vara trött och sur. Fan att jag alltid blir sur.

Kommentar:
#1: Kattis

Nå, ids inte sura. Tar bara onödig energi 😊Skriver en annan tjurskalle...Gratta Kenny till jobbet. Vad roligt. Kram

2012-09-05 @ 22:11:38
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: