Cinderbloom

2012-09-10
19:18:24

Pills
Har sjukt tråkigt. Har lust att spela något men jag vill samtidigt lyssna på musik för jag lyssnar aldrig på musik mer. Men vad ska man göra medan man lyssnar på musik? Vad fan gjorde jag förut?
 
Vill bara tända ljus, lyssna på deppmusik och inte göra någonting alls. Fast det blir man ju också less på. Kanske skulle försöka skriva nånting eller rita? Fast njaaa.. Vet inte om man egentligen har någon inspiration till det, men det kanske är värt ett försök.
 
Var idag och tog ett graviditetstest eftersom jag märkte att jag hade glömt ett piller på kartan. Men testet var negativt. Skulle inte förvåna mig ifall jag vore steril, har typ tagit graviditetstest tusen gånger känns det som. Nå.. Det kanske är lite svårare än så att bli gravid. Tur det. Eller är det..?
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: