Cinderbloom

2012-09-29
19:48:23

Mat & packning
Dessa godingar käkade jag till middag! Mumsigt värre. Så himla gott att göra hamburgare hemma, speciellt med dessa hamburgarbröd. Fast det är nog lika gott att äta ute också burgare, men på ett annat sätt.
 
Detta har jag haft som tidsfördriv i kanske... lite mer än en halvtimme nu. Packning... Den ena väskan (till vänster) är för liten och den till höger är för stor. Får väl ta med mig en massa onödigt så att jag fyller ut väskan, eller sä lämnar jag plats om jag shoppar där.
 
Började föresten tänka när folk säger att de har hållt på o packa i flera timmar. Vad gör ni med tiden egentligen? Fast å andra sidan så kanske jag är så pass van vid att packa, håller ju på & packar fram och tillbaka hela tiden när jag sover hos Kenny och när jag åker till Norge och överallt när han jobbar. Eller så äger jag inte så mycket grejer så jag har inte så mycket att välja på.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: