Cinderbloom

2012-09-10
20:01:00

Kära dagbok
Skrev just världens längsta dagboksinlägg. Märks att jag inte har skrivit i min dagbok på länge, sist den 28 Juni. Vilket är konstigt, jag brukar alltid skriva dagbok. Jag började skriva mindre i dagboken när jag började blogga, men nu de senaste månaderna har jag ju inte bloggat heller så mycket. Kanske beror på att det har varit sommarlov.
 
Tänk att det bara är typ tio månader kvar sen har jag tagit studenten. Sen får jag börja jobba och köpa kläder & smycken. Längtar! :D Ska flytta till en annan stad och börja en ny del av mitt liv. Vuxenlivet. Jag längtar att jag får inreda min lägenhet, köpa någonting nytt och fint varje månad. Jag längtar till att jag och Kenny får flytta ihop, laga frukost tillsammans i underkläder utan att behöva bry oss att det är någon annan i lägenheten. Snart börjar det.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: