Cinderbloom

2012-10-07
14:58:03

Vilodag
Idag har vi varit och tittat lite på en tävling som pågår i stan, där de ska simma, cykla och springa. Det såg ganska roligt ut, och härligt var det att vara ut lite på stranden. Tunnelbanefolket strejkade idag så bara 20% av tågen gick, vilket inte var så härligt.
 
Sitter annars och väntar på lunch, vi ska äta paella. Mums!
Dessa örhängen har jag föresten också köpt.
 
Ajustja! Igår var jag och hon jag bor med ute på stan, vi gick till tre olika barer och folk var jättetrevliga. Jag drack för första gången margarita och tequila, jag sa till bartendern att jag aldrig druckit tequila förut och han var tvungen att visa mig, så han tog en drink med mig. Väldigt skumt kändes det, för han jobbade ju. Skitkul kväll!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: