Cinderbloom

2012-05-08
18:35:19

Städat!

Efter att jag såg spindeln krypa på min säng i morse så blev jag ganska äcklad av mitt rum. Så nu har jag städat det! Hittade en massa damm bredvid sängen tillsammans med två strumpor.. Hur fan kan jag tappa strumpor dit? :S Alltså mellan sängen och väggen. Glömde dock dammsuga bakom alla byrår, äh. Rent är det för fan! Har t.o.m skurat. Och tidigare idag så var jag och gymmade, och före det hade jag varit på idrottslektion. Så duktig har jag då varit idag! :D Nu måste jag bara plugga. Tänkte att jag ska gå och basta och samla lite energi till det. :)

 

Kenny ringde tidigare och sa att han var i Sverige nu. :D Han skulle sova över på ett ställe för att sedan forstätta köra hitåt så han är framme någon gång på kvällen imorgon. :) Längtar så!


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: