Cinderbloom

2012-05-14
13:56:58

Organdonator
Har just anmält mig för att bli organdonator! :D Vad ska jag med alla organ när jag är död ändå? Funderade på att inte donera hjärtat men äh, om någon annan får leva om den får mitt hjärta så är det väl lika bra att den får hjärtat då. Det hjälpte faktiskt lite min rädsla för att dö utan barn att bli organdonator, på så sätt lever en viss del av mig vidare även om jag hinner dö före jag fått barn. :D

Donera ni också!
http://www.socialstyrelsen.se/donationsregistret/anmalan

 

Fast jag vill ha ett donationskort i plånboken också! Det gör väl ingenting om man har kort och anmält sig på nätet.


Kommentar:
#1: Anonym

Nää, jag har också kort i plånboken och anmält via nätet! :)

2012-05-14 @ 17:05:41
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: