Cinderbloom

2012-03-11
18:58:01

Sunday, sunday!

Idag är det denna låt som gäller! Bara så ni vet. Sitter just nu hemma och äter middag, har varit in till stan idag och träffat Mia, och försökt få tag på paketet som jag glömde på bussen igår. En gubbe som jag pratade med tror inte att de som städat bussen tittat i hyllorna över sätena, så paketet har antagligen åkt vidare. Men jag fick ett nummer som jag ska ringa imorgon till någon som kan veta mer osv. Att jag alltid ska misslyckas.

 

Imorgon kommer det en tjej från Spanjen som ska bo hos mig i två veckor. Ganska spännande! :) Har just gjort i ordning mitt rum så att hon får vara där, medans jag kryper upp till sängen bredvid mamma.

 

Nå, nu ska det fixas naglar.


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: