Cinderbloom

2012-03-07
08:27:34

I don't wanna get up!

Har just vaknat, kände att jag inte ville sova mer men nu vill jag inte stiga upp från sängen.. Drömde helt hemska drömmar inatt, att jag åkte runt med nån "parashoot", sån där grej som flyger och sen var min brorsa helt packad och jag med. Han körde skoter där vi satt på och krockade överallt sen fick han damp på någon unge och han sparkade honom i huvudet och sen kom han och skulle sparka på mig och jag bara skrek på hjälp och grät, blääää. Före det var jag och mina klasskompisar och bodde på ett stort ålderdomshem, och jag var tydligen tillsammans med en gamling där, som var kvinna. Och där var det nå onda som jagade mig för att jag smugglat in någon dit som skulle hjälpa gamlingarna att få det bättre, för de vanvårdades tydligen där av de onda. God mat hade dom där i alla fall, fast vi åt bara bröd.


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: