Cinderbloom

2012-03-19
22:16:37

Chill

Sitter just nu hemma och tar det lugnt. Väntar på att Miley och hennes kompis ska bli klara i bastun så att jag kan gå och duscha och sen sova. Miley ska sova hos hennes kompis imorgon så jag får en dag ledigt! :) Ska nog spendera den med Neo.

 

Idag har vi varit ute på isen och åkt skidor, lagat flygande jakob och bakat blåbärspaj. Har varit en helt mysig dag faktiskt, fast jag har missat hela skoldagen igen. Börjar faktiskt känna mig ganska less på hela projekt-grejen, men nog är det ändå värt det på något sätt.

 

Mensen min har inte heller kommit än, men den kommer väl när den kommer. Kan ju bero på att jag har bytt till minipiller att den inte kommer över huvud taget. Men, men.. får väl se när den känner för att dyka upp.


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: