Cinderbloom

2012-03-18
21:13:51

Busy

Har just kommit ut från bastun, har hängt med den spanska tjejen hela dagen. Hon borde få ett namn.. Miley kan hon få heta för hon tycker om Miley Cyrus. Vi har varit på stranden och åkt pulka, pimplat, haft sparktävling och åkt skoter. Sen har vi tagit lite bilder, ätit på Frasses och varit på BodyCombat. Jag är fortfarande lite sjuk, har en helt förjävlig hosta så det kändes ganska tungt att träna. Kommer nog ha träningsvärk imorgon, i alla fall i vaderna. De brann efter bara tio minuter.

 

Vi var ute och festade igår, jag drack men inte hon. Vi hade jävligt kul, eller jag hade i alla fall och jag tror att hon också hade roligt. Fast hon var nog ganska trött i slutet. Vi sjöng karaoke och babblade en massa. Känns som att man känner varandra och kan känna sig avslappnad mer när man pratar med varandra och så nu efter igår. Mamma är dock lite sur för att vi var ute och drack, men, men.. Finns ju inte så mycket man kan göra åt det nu.


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: