Cinderbloom

2012-03-21
18:52:51

Blåa långkalsonger

Sitter hos Neo och myer i mina blåa långkalsonger, som jag faktiskt måste säga är skitsnygga. Borde kanske börja gå med dom som byxor? ;) Då passar man ju in på det konstiga modet som pågår just nu.

Har just kommit tillbaka från avslutningsmiddagen som vi hade på skolan med spanjorerna, men jag skulle nog inte kalla det middag. Köttbullar, potatissallad, frukt och bröd. Men vi fick daimtårta och annat gott till efterrätt i alla fall. Läskigt var det att gå ensam ut genom korridoren i alla fall, gick lite tidigare också så jag gick helt ensam. Blä! Valde att gå genom den nyare delen av skolan så att jag inte skulle träffa på några spöken. Men läskigt var det.


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: