Cinderbloom

2012-06-12
19:44:51

Tisdaaag
Kom just hem från sen sväng på stan och gymmet. Morsan åkte iväg till andra sidan Sverige idag, känns ju lite skumt att ingen är här och klagar på att jag ska städa mitt rum och väcker mig på morgonen, men man kanske vänjer sig.. ;)

På gymmet sprang jag 30 min intervaller, var svinjobbigt och jag råkade slå till "emergency stop" knappen med handen så allt blev halvt förstört. Men det gick, och stolt var jag! :D

Märkte också att jag inte alls hade någon träningsvärk idag från gymmet igår, så jag börjar väl bli van vid detta.

Såhär kommer jag snart att se ut! :D


Kommentar:
#1: Supermom

Vad kul att du är stolt över dig själv. Jag har också börjat träna. Det finns få saker som får en att må så bra som lite motion. Kram!

2012-06-12 @ 21:35:54
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: