Cinderbloom

2012-06-02
01:37:56

Sömnlös
Känner mig inte ett dugg trött... Eller jo det gör jag, men jag känner mig rastlös och kan inte slås till ro riktigt.

Imorgon ska jag på studentfest. Ska ha på mig en klänning som jag bara använt en gång förut, på min systers tvillingpojkars dop där jag blev gudmor. Får se om jag ens ryms i klänningen mer.

Bestämde med mamma att vi inte ska äta något gott på min födelsedag eftersom jag redan äter gott på två studentfester och jag ska gå ner i vikt. Istället ska vi grilla. Men åh.. smörgåstårta hade ju varit helt underbart.

Har alltid på mina lysande stjärnor i rummet. Erkänn de är mysiga. Vill ni veta en hemlis? - Jag är för rädd för att kunna sova utan dem för att det är så mörkt så att jag inte ser vad som är och inte är i rummet. Och ja.. det är också ljust ute..


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: