Cinderbloom

2012-06-25
20:32:11

Sängen
Har varit lite hängig och nere nu de senaste dagarna, så jag har inte riktigt orkat mer än att glo på serier....
 
Till det positiva: Kenny kommer kanske hem på lördag! :D Det är fan på tiden... Känns som att det bara blir värre och värre att vara ifrån varandra med tiden och snart går det inte mer. Det sliter på både kropp och själ.
 
Pratade med min syster igår och hon gav mig tips på serier som jag måste titta, så nu har jag laddat upp en hel massor. Game of Thrones, Flight of the Conchords, Jersey Shore och True Blood. True blood har jag visserligen tittat på förut, men nu fick jag veta att serien fortsatt. :)
Passar ju bra nu när både Family Guy, Simpsons, How I met your mother och New girl är på break.. Typiskt.
Kan kanske inte direkt skryta om att jag har den snyggaste huden just nu... Fyfan för det. FAN för allt.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: