Cinderbloom

2012-07-23
08:07:56

Mardrömmar
Har drömt mardrömmar nu två nätter i sträck. Förra natten drömde jag att jag var på Titanic och det var helt kaos, alla grät och kramades för att vi blev instängda i ett rum där vi visste att vi skulle dö. Inatt drömde jag att jag jobbade på ett ålderdomshem och varje dag började sirener tjuta och det kom monster överallt, som i Silent Hill. Och jag och en av mina barndomsvänner (han var med i förra drömmen också) gömde oss i ett badkar med draperier, och vi såg när monsterna kom. Sen skulle vi rädda gamlingarna och föra dem till ett skyddsrum, plötsligt sprang jag och Kenny mot någon konstig grotta där det stod någon präst och skrek helt tokigt, och vi var tvungna att slänga in diamanter, offra dem, i en typ gyttjegrop som lyste rött och var ett s.k "Hellhole".
 
Det är egentligen inte själva drömmarna som är läskiga, utan känslorna i drömmarna. Panik och hjälplöshet. Och skumt att min barndomskompis har varit med i bägge drömmarna. I Titanicdrömmen var det honom jag sprang och kramade och grät med.
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: