Cinderbloom

2012-07-03
17:27:34

Funderingar
Sitter ute och röker efter bastun, sköönt. Är hemma nu för tillfället, ska snart fara till Kenny igen, vill bara vara där hela tiden. Har inte ens varit på gymmet nu, men det blir alltför komplicerat om jag ska jobba, gymma och umgås med Kenny. Måste jobba in nu när jag var "sjuk" på måndag, så jag slutar först vid halv fyra, halv fem. Sen ska jag ännu gymma (en-två timmar), och vissa träningspass som jag ska gå på är först på kvällen. Sen måste jag ännu hem och duscha osv. Så det blir typ en timme över till Kenny före jag måste sova.. Så nej, träningen får komma sen när Kenny har stuckit. Eller sen nästa vecka när sommarjobbet är slut.
Snyggt rum jag har föresten, va?

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: