Cinderbloom

2012-01-10
21:15:33

Update
Har inte längre ont i huvudet efter lördagen men jag har blåmärken på armen och låret. Men, men, det är väl så man lär sig antagligen. Om det nu är något bra att lära sig att dricka sprit över huvud taget tvivlar jag ändå på.

Ligger just nu i sängen (suprise) hemma och känner mig ganska rastlös. Såg just en film, Kronjuvelerna, som är en svensk film men jag tyckte inte att den var så himla bra. Brukar ha det ganska svårt för svenska filmer, fast det finns ändå några som jag tycker om.

Åh, vad jag blev tungt sugen på kladdkaksmuffins helt plötsligt.. Ni ljuger om ni säger att ni inte också blev lite sugna, jag kan tipsa er att det inte hjälper att söka bilder på google för suget.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: