Cinderbloom

2012-01-12
20:59:19

Stök & söndriga naglar

Kom hem för drygt en timme sedan, har hållt på att fixa lite i rummet och packa för helgen som jag ska spendera hos Neo, var annars..? Min nagel gick sönder när jag grävde i tvättkorgen.. Man kan ju undra vad det är för grejs som egentligen ligger gömda där på botten..

Kom på att jag inte hade nå kläder alls typ, inga strumpor och alla trosor var också "slut" så jag tänkte att jag vart tvungen att börja använda mina gamla string igen som jag helst plötsligt tyckte var osköna. Men sen gav Mia mig idéen att jag faktiskt kan tvätta mina kläder, Gud vad smart hon är! :D

 

Nu ska jag snart fara och basta, har varit och gymmat idag men det räknas inte för jag åt godis efteråt, suck..


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: