Cinderbloom

2012-01-30
22:16:16

Sova?

Tänkte att jag skulle sova med min gitarr för att katten dissade mig.. Men sen kom jag på att jag kommer skrämma migsjälv när jag råkar nudda den på natten och den börjar låta. Så nu får jag sova ensam.. Med min datorväska..

 

Är skitsugen på att go helt crazy! Färga håret mörkt, pierca fullt i öronen och skaffa mig en tattuering i fyllan. Tror nog att jag har tittat en aning för mycket på LA Ink, men det är som mer jag, den där rock-tjejen än denna plugg-galna halvblonda bitch. Är bara lite orolig för pengarna, kommer ju behöva färga håret hela tiden, och piercingar kostar, ids inte pierca själv heller mer i öronen för det börjar närma sig brosket allting och det ska tydligen vara farligt att göra hål i själv.

Ajustja, sen ska jag gå ner i vikt! ;) Nu är det hårdbantning som gäller, skollunch + en "knytnäves-portion" hemma till middag. På helgen får man unna sig något såklart. Slut med godis, läsk, glass.

Herregud..


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: