Cinderbloom

2012-01-19
21:12:46

Sitter och hoppas på bättre lockar

Gjorde några flätor i håret igen, hoppas att håret inte blir lika krulligt igen. En del av mig kommer nog ångra detta imorgon men ändå så tyckte jag om den där krullidullbollen till hår, det kändes som lite mer livligare, lite.. lite mer jag! :D Fast sen när jag släppte ut håret så såg det förjävligt ut, som att jag skulle ha sådär skitkrulligt hår som ungar har.

 

Sitter annars bara i mitt rum och småfryser, det är alltid så jäkla kallt i mitt rum. Hörde tidigare konstiga ljud från garaget och eftersom det är helt kolsvart i garaget innan man har hittat strömbrytaren så tänkte jag att jag inte vågade öppna dörren utan något att försvara mig med, ifall det nu var något där. Spöken går ju inte att göra så mycket åt direkt men ändå.. Så jag tog en såndär sprutande vattenflaska. Tänk om det skulle nu ha stått någon våldtäcksman där så sprutar jag bara honom i ansiktet med vatten?

Det var hur som helst bara bilen som smälte och det var iset/snön/vattnet som lät när de föll i golvet.


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: