Cinderbloom

2012-01-15
19:07:31

Presenter
Mamma har just kommit hem från utlandet och vi har tittat på alla bilder, smakat på allt gott hon köpt med sig och jag har fått lite presenter. :)

Tre par örhängen! :D

 

Två mascaror! :D

 

Yey! Faktiskt behövde jag just mascara och örhängen, skumt va? ;) Sen fick jag en grej med tre olika nagelfilar på fast den var ju inte så himla snygg, haha, men bra att ha ändå.

Tycker att dessa två veckor som hon har varit borta har gått jättesnabbt, tänkte att jag skulle få njuta av att inte se mamma på ett tag (låter hemskt men ibland kan det ju vara skönt, speciellt som tonåring). Fast ja, nog kändes det skönt att få se henne igen. :)


Kommentarer:
#1: Kattis

Åh, hälsa henne välkommen hem. Jag vill också se alla bilder och höra om allt de upplevt. Be syrran lägga ut alla bilder på Big Family och det kan ju du göra med mammas bilder. Jättefina presenter! Kram

2012-01-15 @ 21:01:59
#2: Cinderbloom

Du får ta och ringa henne :) Och Ansu lägger säkert upp bilder på facebook ändå, helt säkert. :D



Kram, kram!

2012-01-15 @ 23:33:27
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: