Cinderbloom

2012-01-18
21:06:27

Min kära jobbiga bok

Detta är engelska boken som jag läser, läste just ett kapitel och det är nu det börjar hända grejer! Det handlar om en kvinna som är otrogen mot sin man när han är borta, men det är så himla romantiskt det där om killen som hon är otrogen med. Blir ju själv nästan sugen.. Fast nej, Neo är för perfekt för att jag ska kunna vara otrogen. Men jag blev verkligen imponerad över hur författaren hade beskrivit sexet i boken, för det var som inte sådär "sexigt" skrivet ni vet? "Han körde den ut o in i en timme och det var skönt" typ, utan det sas nästan ingenting om själva sexet utan det var som att det var mer psykiskt och själsligt. Var så unikt och coolt skrivet. Plus till Robert James Waller, vem fan han nu är.


Kommentarer:
#1: Kattis

Men kära nån, tänker den pryda sidan hos mig...och samtidigt klappar mitt lärarhjärta för den något...hmm...annorlunda litterära analysen : ) Trevlig helg! <3

2012-01-19 @ 20:54:16
#2: Cinderbloom

Haha :D

Tack det samma! <3

2012-01-19 @ 21:10:41
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: