Cinderbloom

2012-01-01
22:01:45

Kvällsro

Ligger i sängen och undrar vad man ska hitta på. Tittade just filmen Blade eftersom jag har fått höra att dne är bra och eftersom den innehöll vampyrer också så var jag ju tvungen att titta på den, men nog blev jag lite besviken. Den var så överdrivet gjort så att han huvudpersonen skulle så se himla överdrivet cool ut. Sen tycker jag mer om filmer som är gjorda utifrån vampyrens perspektiv, fast Van Helsing är ett undantag. Nä, Blade var en fjoll-film.

Imorgon ska jag möta upp Mia och vi ska gå och göra lite ärenden, sen ska vi åka hem till mig och äta massa gott och ha True Blood marathon. Ingen av oss har sett serien så vi har fixat lite filmer också som nödraketer ifall True Blood visar sig vara en yttligare hemsk vampyr... grej. Sen tänkte vi att vi skulle gräva oss fram genom snön till grillplatsen på våran bakgård och grilla lite korv. Mysigt ska det bli!

När jag var yngre brukade vi alltid fara med familjen med skidor ut på isen och grilla korv, det var hyfsat mysigt! :) Nu har jag inte vågat mig ut på isen på flera år när det inte har kommit ordentligt med snö och sådant, sen får jag alltid sån himla skavsår av pjäxorna när man åker skidor..


Kommentarer:
#1: william

håller med dig om att blade är en fjoll film;D



SV; Naw tackar så mycket:D så snällt:3

Och vad tycker du om min Top 10 lista på Kvinnliga artister:D? Har jag gjort den bra;3?

2012-01-02 @ 10:35:51

Haha, bra att det inte bara är jag som tycker det är en fjollfilm :D Var och tittade på din lista och lämnade en kommentar. ;)

2012-01-02 @ 12:46:18
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: