Cinderbloom

2012-01-11
20:25:40

I love to pose with my guitar..

Har typ precis kommit hem, tänkte att jag skulle ta och spela lite gitarr här om ett tag, har inte spelat på länge. Är ju inget vidare direkt på varken gitarr eller sång men äh, vad gör det, jag tycker om att hålla på att spela ibland ändå. Och det är ju inte som att jag plågar någon med det heller direkt, har ju alla dörrar stängda.. ;)

 

Tänkte att jag kanske skulle fara och gymma imorgon, vill verkligen komma igång med träningen men det är ju bara det med all skjuts! Blir tokig.. När det passar mig att fara och träna så måste jag sen anpassa det till när jag kan få skjuts, vilket blir aldrig. Visst har man väl skjuts sådär men jag ids inte att pappa eller brorsan ska börja skjutsa mig runt över allt hela tiden, fast egentligen borde de inte ha något emot det, de som har gnällt att jag ska börja träna i flera år också. Nä, nån får skjutsa mig så enkelt är det.

 

Får väl se om det lyckas bli någon snygg muskelknutte utav min fetthög till kropp, tror ärligt talat att jag inte har en såndär kropp som ens kan bli slank.


Kommentarer:
#1: Madde

Alla kan bli starka. Och du om någon borde ju ha det i generna! ;)

2012-01-11 @ 21:05:40
#2: Madde

ojdå, jag läste stark och inte slank heeehee

2012-01-11 @ 21:06:21
#3: Cinderbloom

Haha :D

2012-01-12 @ 08:51:42
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: