Cinderbloom

2012-01-06
12:07:43

Host, host och godmorgon!

Har just vaknat, håller på o hostar och har det men det går nog över om ett tag, brukar alltid vara jobbigast på morgonen. Tror att jag har vaknat på natten också och hållt på och hostat ett bra tag, har för mig att jag inte tog en halstablett för att jag tänkte att jag just hade tagit en men det tror jag inte alls att jag har gjort. Eller inte vet jag, man är ju så skuumig på nätterna.

 

Tröjan på bilden är föresten den skönaste tröjan som finns på denna jord. Den är en jättegammal tröja som jag har snott eller fått av min brorsa som är sönder vid halsen, men gud vad den är skön! Önskar att den var snyggare..

 

Tänkte att jag skulle ha åkt med pappa in till stan nu vid tolv när han börjar jobbet men nehej.. Sover man så sover man. Men att det var skönt att få sova ut helt ifred ändå, inte behöva känna att det är varmt och kallt hela tiden, inte störa sig på nå datorljud när Neo har vaknat och börjar spela och jag fortfarande vill sova. Jag kan typ inte sova när han spelar i samma rum om jag inte har druckit några öl. Datorns surrande bara suger sig in i hjärnan och sen är det det enda jag kan tänka på.


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: