Cinderbloom

2012-01-05
17:03:08

Hemma!

Kom just hem typ och har tömt denna vackra mums-påse. Dock var den inte full när jag började äta från den så det så! Har kännt mig på konstigt dåligt humör idag, vet inte ifall jag har blivit drama-hjärntvättad av att ha tittat en hel säsong True Blood på typ två dagar eller om det bara beror på att jag fortfarande är lite krasslig. Tur är att Neo är smart nog att inte ta mig så seriöst när jag är på detta humör, fast jag är ju smart nog och varnar honom för det också..

 

Ska bli skönt att få vara själv ett tag, i alla fall ikväll. Fast vad jag ska hitta på vet jag inte riktigt, lär väl bli att se andra säsongen av True Blood.. :D Haha, jag är helt hopplös när jag väl fastnat för en serie, det är typ höjdpunkten på dagen när man får sin tid att titta på det. Helt sjukt. Ni som läst kanske kommer ihåg min Sex and the City "besatthet", och How I met your mother. Åh, kommer fortfarande ihåg då när jag var jättenere för att Neo var i Stockholm och jobbade och jag hade legat typ tre dagar i sängen och bara glott på How I met your mother, och så kommer min barndomskompis som bor över gatan och tvingar mig att duscha och klä på mig, ett så himla gulligt (men lite äckligt) minne.


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: