Cinderbloom

2012-01-13
19:29:26

Fredag den 13:e..

Bilden är ju inte alls redigerad.

 

Sitter just nu hemma hos Neos kompis med Neo, hans kompis brorsa kom just hit. Tror att det lär bli fest idag, just nu verkar det som inte vara nå värsta fest-feeling. Konstigt det där, förut hade jag direkt värsta fest-feelingen, nu är den jättesvår att få.

Skönt med fredag, även fast jag bara har haft fyra dagar skola nu efter praktiken och jullovet så känns det ändå som att man har blivit less. Och nu är skolan hela jättejobbig när vi har så fullt schema också så det är väl inte så konstigt. Var idag också så trött efter skolan så jag sov en timme.

 

Oj, skulle ju borsta tänderna också! :D Fast jag borstade på morgonen, bara så ni vet.


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: