Cinderbloom

2012-01-02
22:23:39

Ett kilo mjöl!

Sitter med Mia i sängen och dricker lite fjollcider (0.3%) och äter ett kilo kola! Vi har just sett på Insidious, en skräckfilm som var ganska hyfsat läskig. Jag har sett den förut också men jag kom inte ihåg så mycket av den, den kan jag faktiskt rekommendera, det är ingen såndär amerikanska teenagers som far in i skogen och faller där överallt när de springer ifrån galna yxmördare i fjolliga masker..

 

Idag har jag ätit jävligt mycket... Började med den där mack-tårtan som jag visade tidigare och sen har jag ätit lasagne, en macka, soppa, pizza, chips och nu kola! Nog är det gött att inte behöva bry sig om sin vikt.. ;)

Fast jag äter bara mycket nu för att jag är sjuk och bakis och allt vad man kan vara, har ju faktiskt bestämt mig att jag ska försöka bli lite hälsosammare.


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: