Cinderbloom

2012-01-23
21:02:29

Damp

Fråga mig inte vad jag gör på bilden.

 

Blev less på att spela spel, i GTA så dör jag bara hela tden, och Sims blev jag helt jätteotaggad på för att jag hade kommit jättelångt men sen dog datorn för att jag glömde att sätta i laddaren.. Typiskt, så fick man börja om från början och det orkar man väl inte.

 

Sitter nu bara och har allmänt tråkigt. Är lite nervös över mötet som jag och två klasskompisar ska ha med rektorn och våran idrottslärare angående hans orättvisa betyg. Fast ja, vad är det att vara nervös över? Det är vi som har rätt och vi vill bara förändra det till det bättre. Får se bara om de behandlar oss som människor och låter oss prata till punkt.

Men så är det, kampen mellan tonåringar och vuxna.


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: