Cinderbloom

2012-01-22
01:34:13

Blääää
Öl smakade helt jätte äckligt helt plöstligt. Kom just hem till Neos kompis, Neo är också såklart här men han har druckit ikväll så hans kompis fick hämta hit mig. Var tidigare med Mia och Monica hos Monica och drack, snacka skit och bara hade det trevligt. Vi for sen till någon random snubbe från Göteborg tydligen och hängde, typ alla som var där kände min bror. Men så är det alltid, antingen så känner det min bror eller någon av mina systrar, har ju fått höra en och annan rolig/pinsam historia av någon av mina systrar, hihi.

Ligger just nu och lyssnar på sådan musik som jag lyssnade på när jag skolkade mycket från skolan, var borta i dygn utan att föräldrarna visste var jag var osv. Gud, vad man får "feeling", ändå så saknar jag den tiden fast det för det mesta var ett helvete.

Hur kan man sakna en sådan tid som var så dålig? Jag menar jag bråkade ständigt med morsan, fick springa på möten hit och dit på både socialen och skolan med rektorn, kuratorn och t.o.m läraren från resursskolan. Men ändås så vill jag tillbaka dit, eller tror jag bara att jag vill?

Då när jag var i den tiden så kommer jag ihåg att jag saknade efter det som jag har nu, förhållande och förtroende från föräldrarna, och en bra skolgång. Men nu när jag har allt det vill jag bara tillbaka. Antar att jag bara söker efter drama.


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: