Cinderbloom

2012-01-14
17:26:05

Bakis-lördag

Skulle ha farit på tjejkväll idag men våran värd blev sjuk. Skulle ju ha varit roligt men kanske lika det när man ändå inte känner sig så pigg och glad just nu. Var och plumsade genom skogen i snö upp till rumpan för att hämta mina skor som en tjejkompis hade råkat ta på sig, haha.. Var ju lite pinsamt att komma upp krypandes från diket när folk tittade, men hon sa faktiskt att det gick en stig genom skogen.

 

Neo skulle också ha spelat idag men jag tror inte att det blir någonting av det nu när jag också stannar här, eller jag hoppas det i alla fall. Lär väl bli att vi spelar tillsammans.

 

Gårdagen var också rolig, massor av folk och musik. Det varvade ju lite ur när jag tog mikrofonen och stod framför alla och dansade och sjöng till Keshas Tik Tok, men vad gör det, lite grann får det väl varva ur ibland. :)


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: