Cinderbloom

2012-02-16
16:26:35

Forgotten gold

Sitter hos Neo hemma hos honom, vi har just ätit en ganska så tidig middag, och bara legat i sängen och tagit det lugnt, tittat på film. Jag har även en lite pms-dag, skönt att kunna ligga bredvid Neo och gråta lite ibland. Så gulligt att han tröstar mig fast han vet att det bara är pms-lipande.

 

Hittade dessa örhängen för någon dag sen, hade glömt bort att jag hade dem. De var en aning smutsiga men efter att jag tvättat dem så såg de helt fantastiska ut! Alltid lika roligt att hitta glömda skatter i smyckesskrinet. :)


Kommentarer:
#1: Supermom

Hey, är det inte mina gamla örhängen som du fick någon gång? Tycker att jag känner igen dem. Fina på dig är de i alla fall. Du passar bra i guld. Kram!

2012-02-16 @ 20:24:02
#2: Cinderbloom

Kan det mycket väl vara :D Tack, kram!

2012-02-17 @ 10:16:38
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: